התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על התאומים ניק ומקס . ועל השיר החדש שלהם ... ? לדעתי הם מושלמים !
20 באוקטובר 2018, 14:53
סלבס
תשובה אחת
שואל השאלה:
כן על איסלה
N
Noy-Noy
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן אל?
תגידו ניק ומקס התאומים האלה
התאומים רימברג - ניקיטה ומקס דומים אבל יש שוני אז מיהו לדעתכם חתיך יותר?
מה חושבים על השיר החדש של חנן בן ארי "ויקיפדיה"?
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן-אל - "זהב"?
אני מכורה לתאומים האלה מהאינסטגרם ניק ומקס אני מאוהבת בהם אבל לא הבנתי הם ישראלים ישראלים כאילו גרים בישראל
מה אתם חושבים על השיר החדש של אדל?
בני כמה התאומים ניקיטה ומקס מהאינסטגרם?
מה אתם חושבים על השיר החדש (יחסית) של עברי לידר?
מה אתם חושבים על השיר החדש של נדב גדג'?
מה אתם חושבים על השיר החדש של חנן בן ארי?