2 תשובות
לדבר עם חברה טובה לשמוע שירים ממליצה על היי את - רון כהן, להבין שהכל זה רק תקופה
תסבירי לה מה עובר עלייך ומה את מרגישה . אם תירצי את יכולה גם לדבר עם אבא או בת דודה/דודה זה כלכך עוזר לפעמים פשוט לשתף . או אפילו לשמוע מוזיקה ולאכול משהו טעים ואפילו לבכות . לבכות זה פורק וזה בסדר לבכות לפעמים
באותו הנושא: