6 תשובות
גם אני ככה הייתי סבלתי מטראומה(בילדות קשה ביותר שלא טופלה נכון)שהפכה לדיכאון כל פעם החזקתי את עצמי והיו לי המון שנים ראות לקראת גיל 17 זה השתנה. זה השפיע עליי לראה פעם אחת שברתי לעצמי תיד(סוג של אני) והרופא היה בשוק שהוא רכה שיש לי שבר ואני מגיב לזה באדישות ולא כזה מתלונן על כאב (ילד בכיתה ג)
יקירה, כואב מאוד לשמוע שככה את מרגישה.. הלוואי שהייתי יכולה לעזור לך, את נשמעת מאוד אינטיליגנטית ונבונה.. פני לעזרה את זקוקה לזה
שואל השאלה:
אני מטופלת פסיכיאטרית ולא מוצאת פסיכולוגית
אנונימית
אין לי מושג איך מוצאים נסי לדסר עם העובדת סוציאלית בבית ספר. לי פשוט "המדינה" נתנה.
שואל השאלה:
אני בת כמעט 20 אני לא בבית ספר
אנונימית
חח וואלה אם את מאזור חיפה והקריות אני יכול להביא לך את זה שעזר לי.