7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מצלייה לצלם אותו כבר פעם המסך נהיה מוזר שאני נכנסת למצלמה
אני לא מצלייה לצלם אותו כבר פעם המסך נהיה מוזר שאני נכנסת למצלמה
אנונימית
חחח ספאמים של שבת מת עליכם xd כנסי לבית
ותתחבאי אל תתני לו להתקרב אלייך ותיזהרי מידיים שיוצאים באופן אקראי מהגב
ותתחבאי אל תתני לו להתקרב אלייך ותיזהרי מידיים שיוצאים באופן אקראי מהגב
תנעלי את הבית ותתקשרי למשטרה.
ואם זו בדיחה אז שבת שלום לך
ואם זו בדיחה אז שבת שלום לך
תמסרי לו ממני דרישת שלום
אם זה אמיתי פשוט תנעלי את כל הדלתות
lol אהבתי xd
איזו מסיכה בערך?
באותו הנושא: