5 תשובות
כי את רזה
אחוזי שומן נמוכים.
ולגבי העיגול בגרון זה גרגרת
ולגבי העיגול בגרון זה גרגרת
גם לי יש כי את רזה
חח גם אצלי זה ככה.
ועצמות בריח זה ממש יפה.
ועצמות בריח זה ממש יפה.
אולי בגלל שאת רזה...
באותו הנושא: