5 תשובות
אחוזי שומן נמוכים.
ולגבי העיגול בגרון זה גרגרת
גם לי יש כי את רזה
חח גם אצלי זה ככה.

ועצמות בריח זה ממש יפה.
אולי בגלל שאת רזה...