התחברות
הרשמה
יש לי כאבים בשד אחד ובשד השני קצת פחות
ואני יודעת שאני שואלת על זה הרבה אבל אני ממש ממש מפחדת ולחוצה זה בגלל שאני לחוצה מזה או שזה כאבי גדילה?
19 באוקטובר 2018, 14:42
כאבי גדילה
3 תשובות
זה כאבי גדילה אין לך סיבה לדאוג.
_
_candy_girl
כאבי גדילה אין לך ממה להילחץ
Q
Queen bitch
כאבי גדילה זה יעבור אל תדאגי :)
ח
חתולה מסטולה .
באותו הנושא:
תדרגו את רמת הכאב מהראשון (הכי פחות כואב) לאחרון בדיקת דם, שעווה בידיים, שפם, רגליים
תקשיבו כאבים בשד אחד קצת יותר בשד השני זה כאבי גדילה?
אני במחזור שני שלי ורציתי לשאול איזה כדורים יש נגד כאבי מחזור? משהו שישפיע לכמה שעות לא פחות
יש לי כאב בשד שמאל ואף פעם לא היו לי כאבים בשד אחד האם זה מדוב בסרטן השד?
עשיתי הליקס תחתון עם מחט. זה כאב אחוששש עשיתי גם הליקס רגיל עם שדכן כזה ושדכן פחות כואב.
אם שתיתי טיפת אלכוהול פחות משלוק יהיו לי כאבי ראש או סחרחורות?
יצא לכם פעם לשדך בין שני חברים שלכם שלא הכירו זה את זה?
המחזור הראשון שלי היה שבוע, והיתה זרימה די חלשה ואני עכשיו במחזור השני ביום השני למחזור, ויש זרימה חזקה, יהיה לי פחות משבוע לפחות?
הקשר בין כאבי מחזור לכאבים בלידה - אם אין לי כאבי מחזור אז הלידה תהיה פחות כואבת? זה משפיע על משהו או לא משנה?
כל השעוות זה אותו כאב או שיש משהו פחות?
כאבים בלחיצה על השד - אם נגיד אני לוחצת על השד שלי וזה כואב אז זה קשור לסרטן או משהו גרוע?