7 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני לא רוצה לפוצץ?
אנונימית
תפוצצי, זה יעשה לך טוב. את תראי שזה לא מפחיד
שואל השאלה:
אבל זה לא סתם מפחיד אותי זה מפחיד אותי כי זה קרה לי כבר הרבה פעמים וכל פעם עשה לי ממש רע
אנונימית
להתרחק מאירועים עם בלונים, מניסיון
תתמודדי איתו,נפחי בלון ופוצצי בעצמך.
ErO
תפוצצו מלא בלונים ותבני שלא קורה כלום
תנפחי מלא בלונים, ותפוצצי את כולם מהר עם מחט. זה יעזור