12 תשובות
מבינה אותך כל כך גם אני ככה ואין מה לעשות עם זה תתעלמי מימנה
תתעלמי ממנה אל תתיחסי אליה ברגע שהיא תפסיק לקבל יחס בחיים שלך היא תעזוב אותך בשקט
לכל דבר אני כאן :)
לכל דבר אני כאן :)
תתעלמי ממנה ואם צריך תלעגו לה גם שתראה שאת שווה משהו ותאמיני לי היא לאט לאט תפסיק
תתרחקי ממנה ואפילו תגידי לה בפנים שלא תתקרב אלייך תפסי מרחק שמעי לי
תעיפי אותהה
תעיפי אותהה
שואל השאלה:
בלתי אפשרי!!!! יש לה תדמית של מתוקה וחמודה אבל היא כלבה מהסוג הכי גרוע שיש! היא נטפלת רק אליי אני לא יכולה להעיף אותה ולהגיד לה את זה כי יש לנו מלא חברות משותפות והיא תסיט את כולן נגדי ואני נתתי לה את החיים שלי לפני היינו חברות היא טובות לפעמים בא לי שהיא פשוט תיעלם!!!!!!!!
בלתי אפשרי!!!! יש לה תדמית של מתוקה וחמודה אבל היא כלבה מהסוג הכי גרוע שיש! היא נטפלת רק אליי אני לא יכולה להעיף אותה ולהגיד לה את זה כי יש לנו מלא חברות משותפות והיא תסיט את כולן נגדי ואני נתתי לה את החיים שלי לפני היינו חברות היא טובות לפעמים בא לי שהיא פשוט תיעלם!!!!!!!!
אנונימית
בטח שזה אפשרי פשוט זרקי לה משהו כמו סתמי תפה שלך וזה יקטול אותה, היא תראה שיש לך אומץ לענות לה ואת לא פרייארית תאמיני לי
אין מה לעשות את חייבת להעיף אותה ולמה את חושבת שהיא תסיט אותן נגדך??
שואל השאלה:
היא חתיכת חרא רעה כלבה לא יכולה לספור על שתי היידים שלי כמה פעמים אני חוזרת הביתה בוכה בגללה היא הורסת לי כל דבר שאני אוהבת לעשות פשוט רעה
סליחה הייתי חייבת להוציא את זה מתישהו אני מרגישה שאני מתפוצצת ולסבול אותה עד יב
פאק!!!!!!!!!
היא חתיכת חרא רעה כלבה לא יכולה לספור על שתי היידים שלי כמה פעמים אני חוזרת הביתה בוכה בגללה היא הורסת לי כל דבר שאני אוהבת לעשות פשוט רעה
סליחה הייתי חייבת להוציא את זה מתישהו אני מרגישה שאני מתפוצצת ולסבול אותה עד יב
פאק!!!!!!!!!
אנונימית
תקשיבי היה לי בדיוק אותו מקרה דבר ראשון תפסיקי לפחד ממנה ולהראות כמה היא חזקה ואת לא וכמה את לא יכולה לקטול אותה כי את כן פשוט תעשי את זה בלי לחשוב ואם היא תסיט אותן נגדך אז בעיה שלהן זה אומר שהן חרא בנות ואת תשיגי חברות אחרות אמיתיות ולא פייד
שואל השאלה:
אני מתחננת שהיא תיעלם לי מהחיים כל בוקר באמת. היא הפכה אוצי מהילדה הכי שמחה בעולם לילדה עצובה רק המחשבה שאני אתקע איתה עוד כמה שנים טובות עושה לי רע
אני מתחננת שהיא תיעלם לי מהחיים כל בוקר באמת. היא הפכה אוצי מהילדה הכי שמחה בעולם לילדה עצובה רק המחשבה שאני אתקע איתה עוד כמה שנים טובות עושה לי רע
אנונימית
למה לעזאזל היא גורמת לך לעשות את זה היא לא שווה את זה תפנימי מי היא הכלבה הזו שגורמת לך לככה דיכאון תימסרי לך דש ממני
שואל השאלה:
היצור הכי זלזלן, מעליב, פוגע, עוקצני ונצלן
לא מאחלת לאף אחד :(
היצור הכי זלזלן, מעליב, פוגע, עוקצני ונצלן
לא מאחלת לאף אחד :(
אנונימית
באותו הנושא: