8 תשובות
אויי מזלטט תהניי
היום שלי עבר בקלילות
מאוד שמחה בשבילך מקווה שתזכי לעוד הרבה ימים כאלה
והיה לי סבבה
פשש סחתיין
גם עליי עבר אחלה יום היה מתמטיקה ואנגלית 4 שעות ואז השקפה ש אלה אחלה מקצועות
לא החרימו לי את הפלאפון (אסור להביא לבצפר)
עבדתי ולא סבלתי אפילו היה נחמד
שואל השאלה:
איזה כיף שגם לעוד אנשים היה יום סבבה :)
אנונימית
שמחה בשבילך שנהנת
אני לא הלכתי לבית ספר היום אז נהנתי בבית
וואו שמחה בשבילך! מזל"ט!
היה לי יום סבבה כזה
מזל טוב!! האמת שעבר עליי יום ממש סבבה, הייתי בבית ספר ל 6 שעות כי זה סוף שבוע, ישר אחר כך הלכתי עם חברים לעשות חורים באוזניים. עשיתי עוד 3 ועכשיו יש לי 5 חורים, וכל החברים שלי גם הוסיפו בכל מיני מקומות. אחר כך הלכתי למעט זמן לקניון וישר אחר כך לאימון. אין לי מחר בית ספר אז אני נשארת ערה, וזהו בעיקרון היה לי יום ממש טוב.