10 תשובות
הם רוצים שכן תתחברי,סהכ שיהיה לך טוב,לא חושבת שרע.
ErO
דברי איתי בפרטי אני יעזור לך כי זה דיי מורכב
שואל השאלה:
אבל הם מדברים איתי כאילו אני מסכנה או בטון כזה שהם כאילו מאשימים אותי בזה.
אנונימית
same thing
דרך אגב בת כמה את?
אני אולי יכול לעזור?
אנונימי
שואל השאלה:
❤❤❤❤❤אנונימית
תודה, אבל כמו שאמרתי, אם זה על איך להשיג חברים אני לא כל כך מעוניינת...
אנונימית
אין לי כל-כך עצה...
רק רציתי להגיד שאני מרגיש אותו הדבר...
שואל השאלה:
אני בעוד חודש אהיה בת 14.
אנונימית
זה לא על איך להשיג חברים כי אני גם לא בעניין של חברים
שואל השאלה:
אה, אז אוקיי
אנונימית
כי אני במצב שלך וגם אליי באים ומנסים לדבר איתי ושואלים אותי מה קרה וזה והיועצת תמיד מדברת איתי על זה ונמאס וגם המשפחה שלי תמיד חושבת שאני עצובה וחברות שלי צבועות מגעילות ואני לבד ואם באלך לדבר אז ברור שאת יכולה