3 תשובות
וואי אני בקושי זוכרת.. משהו שאני כן זוכרת זה שהייתי במחזור באיזה טיול שנתי, וכל השכבה נכנסה לתוך נחל. נכנסתי עם פד והייתי חייבת להחליף ישר אחרי זה, אז נכנסתי לאיזה בית נטוש שכל הקירות שלו היו שבורים והחלפתי שם. זה היה מלחיץ ממש כי פחדתי שמישהו מהשכבה יראה אותי בטעות
לא הכי אבל היה לא נעים, ישבתי על שוקו שנשפך על ספסל, כיף.

לפניי שנתיים בטיול השנתי היה לי מלא אוכל בתיק ולא הייתי רעבה אז לא נגעתי בו, כל התיק שלי התמלא נמלים, ועברו למיטה באכסניה, היה נורא, נורא, בכיתי שם שעצרנו וראיתי את זה.
שואל השאלה:
בטיול השנתי של שנה שעברה חברה שלי לקחה לי את הפלאפון והיא שמה ברקע של הפלאפון תמונה של הקראש שלי ואז היא רצתה לרוץ אליו ולהראות לו ואז דפתי אחריה והיא פשוט נכנסה למקלחות של הבנים ומפה לשם שתינו עמדנו שם ולא ידענו מה לעשות עם עצמנו וזה היה כל כך מבייךך
אנונימית