תשובה אחת
ממה שזה נשמע, את צריכה לעבור לתזונה טבעונית. דבר ראשון- תנשמי עמוק, זה לא נורא בכלל. החברה הכי טובה שלי הייתה טבעונית לשנתיים (הפסיקה מסיבות רפואיות) ככה שיצא לי לאכול הרבה דברים טבעונים, והם די טעימים- לפחות רובם.
תתחילי קודם כל מלחשוב עם עצמך מה את אוהבת לאכול, ואחרי זה לראות אם הוא טבעוני או לא ואם לא איך אפשר להפוך אותו לכזה. ירקות, פירות, לחם, פסטה, פשטידות שונות, אפילו אוראו- כל זה טבעוני, וזו רק ההתחלה. תחפשי את הדברים הטבעוניים שאת אוהבת, ותתחילי להרכיב לך תפריט מחודש, שיוציא את הדברים הלא טבעונים מהחיים שלך.
כן, זה נשמע די קשה, אבל אל תעשי את זה לבד. תתיעצי ברופאים ותזונאים כי טבעונות יכולה לגרום לחוסר בויטמינים מסויימים. יש גם משהו בשם "אתגר 22", שזה אתגר חינמי שבו מנסים להיות טבעונים במשך 22 ימים, בליווי אישי של תזונאים. תנסי, זה יכול גם לעזור לך.
זה לא יהיה קל להוציא את כל הדברים האלה בבום מהחיים שלך, אבל תתרגלי. סך הכל גם התזונה הטבעונית די טובה, ואת תלמדי איך להסתדר איתה. בהצלחה!
תתחילי קודם כל מלחשוב עם עצמך מה את אוהבת לאכול, ואחרי זה לראות אם הוא טבעוני או לא ואם לא איך אפשר להפוך אותו לכזה. ירקות, פירות, לחם, פסטה, פשטידות שונות, אפילו אוראו- כל זה טבעוני, וזו רק ההתחלה. תחפשי את הדברים הטבעוניים שאת אוהבת, ותתחילי להרכיב לך תפריט מחודש, שיוציא את הדברים הלא טבעונים מהחיים שלך.
כן, זה נשמע די קשה, אבל אל תעשי את זה לבד. תתיעצי ברופאים ותזונאים כי טבעונות יכולה לגרום לחוסר בויטמינים מסויימים. יש גם משהו בשם "אתגר 22", שזה אתגר חינמי שבו מנסים להיות טבעונים במשך 22 ימים, בליווי אישי של תזונאים. תנסי, זה יכול גם לעזור לך.
זה לא יהיה קל להוציא את כל הדברים האלה בבום מהחיים שלך, אבל תתרגלי. סך הכל גם התזונה הטבעונית די טובה, ואת תלמדי איך להסתדר איתה. בהצלחה!
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: