7 תשובות
נופ לא טעים
ממש לא מצחיק.
הייתי אומרת שעדיף יותר יותר מים...
שווה עד מוות.. תרתי משמע
אנונימית
אם תשתה, זו תהיה הפעם האחרונה שתהיה צמא בחייך.
צמא?שתה מים!
בלי שטויות.
בלי שטויות.
לא.
באותו הנושא: