9 תשובות
אחורה
סלטה אחורה וקדימה בו זמנית
אחורה
אחורה
שתיהן ממש קלות
אחורה
אני כותב בתור מישהו שעושה אקורטיקה
סלטה אחורה הרבה יותר קלה מסלטה קדימה אבל לרוב האנשים שמתחילים להתאמן באקרובטיקה יותר כל ללמד סלטה קדימה כי זה פחות מפחיד
לי לכך ללמוד סלטה אחורה 3חודשים וסלטה קדימה כמעט שנה
סלטה אחורה הרבה יותר קלה מסלטה קדימה אבל לרוב האנשים שמתחילים להתאמן באקרובטיקה יותר כל ללמד סלטה קדימה כי זה פחות מפחיד
לי לכך ללמוד סלטה אחורה 3חודשים וסלטה קדימה כמעט שנה
קדימה יותר קשה ופחות מפחידה
אחורה קלה ממש אבל בהתחלה מפחידה
אחורה קלה ממש אבל בהתחלה מפחידה
אחורה
באותו הנושא: