3 תשובות
משחררים
שואל השאלה:
כן אבל לא נעים לי ממנה כי אנחנו לומדים ביחד באיזשהי מסגרת - לא תיכון - ואני לא רוצה שהיא תתקע עם תחושה כזו לשנה הקרובה
כן אבל לא נעים לי ממנה כי אנחנו לומדים ביחד באיזשהי מסגרת - לא תיכון - ואני לא רוצה שהיא תתקע עם תחושה כזו לשנה הקרובה
אנונימי
נסה לשלוח לה מה שאתה מרגיש ואם היא ממשיכה - תן לה לעשות את מה שהיא מרגישה