5 תשובות
זה לא יפה אבל זה גם לא נורא.
פשוט תתעלמי ממנה, הכעס שלך לא שווה את זה.
אז שתנקה כלים שנגע בהם חלב
היא סתומה, כבר אין בזה שום נישה אידיאולוגית. סתם עצלנית
שואל השאלה:
אני יודעת את זה כי היא פאקינג מרביתה לכלב שלה אוקיי? בגלל שאני נהייתי טבעונית ועוד כמה חברות שלנו אחרי שראינו מחקרים ויש לנו כמה טבעוניות בכיתה היא החליטה שהיא גם.
אני מכירה אותה מהגן.
זה מספיק לי כדי לומר
אנונימית
לגבי ההרבצה לכלב שלה, תפנו לתנו לחיות לחיות, זה העללות.
בכל מקרה, היא נשמעת כמו ילדה מעצבנת ומטומטמת, שימי עליה ז*ן.