3 תשובות
אכן
שואל השאלה:
אבל באתר של המשלוחים שאני עוברת לתשלום אז אפשרות של לשלם לשליח
אבל באתר של המשלוחים שאני עוברת לתשלום אז אפשרות של לשלם לשליח
אנונימית
כן ברור
באותו הנושא: