התחברות הרשמה

אוף ממש העלבתי את אבא שלי

יש לי רגשות אשמה מטורפים כי זה על נושא רגיש וגם אם אני אגיד לו סליחה יהיו לי רגשות אשמה...
מה לעשות?
17 באוקטובר 2018, 20:20
אבארגשות אשמהסליחה    
3 תשובות
פשוט תלכי, תחבקי אותו ותבקשי סליחה.
לפחות תעשי את זה.
ק
קֵיי לָאָב
תנסי ממש להסביר לו שאת באמת מתכוונת לזה שאת אומרת סליחה
P
PizzaBoy
תבקשי סליחה
ר
רוז_:)
באותו הנושא:
בנים אם בת הייתה מורידה לכם סטירה (כי קיללתם אותה או העלבתם) איך הייתם מגיבים לה?
אפשר העלבות לשם קרן?
כשאומרים לי שאני נראית "בוגרת לגילי" זה מחמאה או העלבה?
העלבתי מישהי אחת..
אומרים שאני דומה לזמר מאלומה, לקחת כמחמאה או העלבה?
קרה לכם שהעלבתם מורה?
איך השם מיכאלה? ובלי העלבות
העלבתי את אמא שלי..
צריכה קטילה, העלבתי מישהו והוא שלח לי אצבע שלישית. מה להגיב?
פעם העלבתם מישהו כי הייתם חסרי טקט וקלטתם שהעלבתם רק אחרי כמה ימים? אם כן מה עשיתם?
מי יותר מטומטם ? זה שאומר העלבה מטומטמת או זה שנעלב מהעלבה מטומטמת ?