5 תשובות
אופ זה לגמרי מבעס ומתסכל...אבל תמיד יש בנות טובות .. ואתה תמצא יום אחד מישהי ...אנ י בטוחה
שואל השאלה:
אני ממש מקווה.. אני מפחד שלא אמצא.. תודה:3
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה, לצערי אני לא חושב שאמצא מישהי בעתיד וכולן דוחות אותי... אין לי אומץ לגשת
אנונימי
ואני יכולה לעודד אותך אם בא לך..;-)
זה כן צריך לבא עם רצון...כי חבל.. תבא אופטימי ותכין את עצמך שיש מצב שיגדו לא . אבל יש עוד בנות...אל תתיאש