6 תשובות
תוכנית טובה פשוט
היא בין התוכניות הכי טובות שיצאו
גם אני לא יודע, זה כלכך אוברייטד
זה מטומטם יש תכניות יותר טובות אולי היא טובה אבל היא לא עד כדי כך מושלמת שצריך לחפור עליה בלי סוף
יעבור להם
לא להכליל התחלתי לראות אותה עוד לפני שהתחילו לדבר עליה
חוץ מיזה כן אני חושבת שהיא דיי אוברטייד, כאילו אני ממש אוהבת את הסדרה וזו סדרה יפה והכל אבל זה דיי הפך לטרנד ועושים ממנה עניין גדול מידי
חוץ מיזה כן אני חושבת שהיא דיי אוברטייד, כאילו אני ממש אוהבת את הסדרה וזו סדרה יפה והכל אבל זה דיי הפך לטרנד ועושים ממנה עניין גדול מידי