התחברות הרשמה

למי שאין חברים... איך אתם שורדים?

17 באוקטובר 2018, 08:27
אופיסOfficeWordוורד    
תשובה אחת
לבד מבחירה, קשה לי להיות ביחד בדיוק כמו שקשה לי להיות לבד, לפעמים זה אפילו קשה יותר.
א
אין אני - יש מצ"ר (פרשתי)
באותו הנושא:
אם ג'וקים שורדים פצצת אטום, אז איך הם לא שורדים כפכפים?
חיבור תמונות בוורד - איך מחברים בוורד שתי תמונות לתמונה אחת?
איך שורדים את כיתה יא?
חושבים שהייתם שורדים בלי חברים בכלל?
אם זומבים היו משתלטים על העולם ואתם הייתם שורדים איך הייתם שורדים אחרי שנגמר לכם האוכל בבית?
איך אתם שורדים את היום האחרון לפני חופש פסח?
איך שורדים את כיתה יא?
איך החיים? שורדים בחופש?
עוד חצי שעה עבודה, איך שורדים?
איך שורדים את כיתה יא?
במה אנשים עיוורים או חירשים עובדים איך הם שורדים?