6 תשובות
בייביסיטר
איזה כיתה ט זה 14-15^
תנסי אולי בריבר גיל 15 נראלי הם מעסיקים
שואל השאלה:
אני בת 14 וחצי
בייביסיטר
דוגיסיטר
ספריות:לעשות תסרוקות פשוטות מחליקים פן בייביליס בבית
למכור עוגות ועוגיות
למכור ביד2 בגדים ישנים שלך או חפצים שאת לא צריכה יותר
לעשות שיעורים פרטיים
לנקות רכבים
תלוי בת כמה את, אם את בת 16 את יכולה להתחיל לעבוד במלצרות.
רק בייביסיטר או שאם יש לך קשרים באיזהשהו מקום אז אולי אולי יכניסו אותך אבל 14 זה בעייתי אני בת 15 וחצי ובחופש האחרון עבדתי באיזה מקום רק בגלל פרוטקציות שום מקום אחר לא מקבל מתחת לגיל 16... קיצר או בייביסיטר או שתחכי לשנה הבאה כמוני