3 תשובות
הם עוד פעם ינצחו מישהו וימשיכו להגן על כדור הארץ
א ו מ י י ג א ד אני!!!!
אממ מן הסתם הנוקמים ינצחו בסוף (למרות שאחרי אינפיניטי וור הפסקתי לפתח ציפיות לטוב), קפ ימות (בכי בכי קול יבבה), אולי גם טוני, עוד כמה יותר שוליים ימותו, אלה שמתו מהסנאפ יחזרו לחיים איכשהו וקפטן מארוול תהיה המנהיגה החדשה של הנוקמים או משהו כזה. למרות שאני מקווה שמארוול יפתיעו אותי שוב, אבל כנראה שזה מה שבגדול יהיה.
אממ מן הסתם הנוקמים ינצחו בסוף (למרות שאחרי אינפיניטי וור הפסקתי לפתח ציפיות לטוב), קפ ימות (בכי בכי קול יבבה), אולי גם טוני, עוד כמה יותר שוליים ימותו, אלה שמתו מהסנאפ יחזרו לחיים איכשהו וקפטן מארוול תהיה המנהיגה החדשה של הנוקמים או משהו כזה. למרות שאני מקווה שמארוול יפתיעו אותי שוב, אבל כנראה שזה מה שבגדול יהיה.
קפ ימות, מי שבסול סטון יחזור לחיים, קפטן מארוואל היא תבוא כזה לעזור להילחם בתאנוס ויהיה קרב ענק,מעניין מה עם אנט מן ךמי שראה אנט מן והצרעה,
ראיתי סרטון שחושב שהסרט בעצם יהיה עך תאנוס גם כי יש לו הכי הרבה זמן מסך וגם כי בסוף כתוב תאנוס ישוב שדי מוזר, וזה ממש הגיוני שהסרט יתרכז בו כי בחיים לא עשו דבר כזה במארוואל וגם זה יכול להיחת ממש מעניין כמובן שהוא ימות בסוף הם לא יוותרו לו
ראיתי סרטון שחושב שהסרט בעצם יהיה עך תאנוס גם כי יש לו הכי הרבה זמן מסך וגם כי בסוף כתוב תאנוס ישוב שדי מוזר, וזה ממש הגיוני שהסרט יתרכז בו כי בחיים לא עשו דבר כזה במארוואל וגם זה יכול להיחת ממש מעניין כמובן שהוא ימות בסוף הם לא יוותרו לו
באותו הנושא: