5 תשובות
מסעדה
קריוקי
סתם לצאת
קודם כל שיהיה לך מזל טוב.
את יכולה ללכת למסעדה, לונה פארק, סרט, לעשות מסיבה כזאת אצל חברה.
קודם כל מזל טוב❤
את יכולה ללכת עם חברות למסעדה, קריוקי, לעשות מסיבה בבית, ללכת עם חברות לסרט, ללכת לסופרלנד / לונה פארק, לחגוג עם המשפחה...