8 תשובות
לא
לא זה בסדר, יש שיודעים ויש שלא אבל מצד שני כולם ככה
הייתי רוצה שכולם ידעו מי אני בגלל המראה שלי כי זה אומר שאני ממש יפה.

*אני אוהבת את עצמי.*
שואל השאלה:
כן אבל לא היה יורד לך הביטחון אחרי איזשהו תקופה שזה ככה?שנגיד מתחילים איתך הרבה רק בגלל המראה שלך,ונדלקים על הפנים והגוף שלך ולא מתייחסים לאופי?עדיין?
אנונימית
מה איכפת לי מהם בגלל זה לא להיות יפה