5 תשובות
במילים פשוטות אנורקסיה זה להרעיב את עצמך ובולמיה זה לאכול ולהקיא
שואל השאלה:
אני מרעיבה את עצמי וגם מקיאה
זה נקראה בולימיה נרבוזה... זה להרעיב את עצמך ולהקיא...בולימיה מתאפיין בבולמוסט אכילה אבל בולמיה נרבוזה זה לא לאכול ולהקיא
אנונימית
תבדקי על זה באינטרנט..את לא במצב טוב
אנונימית
טוב את צריכה לעזור לעצמך, אל תהיי במצב הזה יותר מדי זמן