5 תשובות
אצלי לפחות סבא וסבתא שלי היו אנשים טובים
אצלי לפחות סבא וסבתא שלי לא היו אלה שהכינו מאנשים סבון
איכס בנאדם חרא מי צוחק על דברים כאלו
חבל שאת לא הסבון
אנונימית
אצלי לפחות סבא וסבתט לא אחים
אנונימית
באותו הנושא: