5 תשובות
אצלי לפחות סבא וסבתא שלי היו אנשים טובים
אצלי לפחות סבא וסבתא שלי לא היו אלה שהכינו מאנשים סבון
חבל שאת לא הסבון
אנונימית
איכס בנאדם חרא מי צוחק על דברים כאלו
אצלי לפחות סבא וסבתט לא אחים
אנונימית
באותו הנושא: