8 תשובות
תשטפי פנים, תשמעי שירים, תתרכזי בנשימות שלך.
תקחי כדור שינה לכי לישון
כדורי שינה עוזרים
כל פעם שאת קצת עצובה תקחי ותלכי לישון
הכי טוב
אנונימי
מבין זה לא כיף. אותי מרגיע העובדה שתמיד יכול להיות יותר גרוע, ואני צריך להגיד תודה שאני בבית בכלל
יש הרבה כמוך למרות שאת מרגישה לבד. דברי איתי תפרקי אולי אוכל לייעץ ולעזור. מקווה שתרגישי יותר טוב בקרוב אהובה :)
שירים
עוזר להעביר דיכי
לשמוע מוזיקה זה עוזר
מניסיון...
כדורי שינה זה לא בריא
תחשוב לפני שאתה ממליץ לה לקחת
אנונימי
תעשי משהו שיעודד אותך