2 תשובות
יש אנשים שמתאימה להם מסגרת שונה יותר בחיים וזה בסדר גמור,את לא צריכה להרגיש פחות חכמה מהם או פחות מוצלחת,את כמוהן ואפילו יותר חכמה ומוצלחת,תרימי את עצמך ואל תסתכלי על עצמך באור שלילי,ההחלטה שקיבלת היא נבונה,תעבדי ואם תרצי בשנים הבאות תתחילי ללמוד באוניברסיטה תואר שאת תמיד רצית:)
אין שום סיבה בעולם שתרגישי פחות מוצלחת מהם. אני בטוח שאת אפילו יותר מוצלחת מהן!