14 תשובות
קודם כל בלי תמונה אי אפשר לשפוט ולא אני לא אומרת שתעלה תמונה
תקבל את עצמך כמו שאתה ותאהב את עצמך ככה. אף אחד לא מושלם
צריך לראות תמונה בשביל לשפוט.. אבל אני מאמינה שאם תנסה להסתכל על עצמך בתור בן אדם יפה ותהיה קצת יותר עם ביטחון גם אחרים יסתכלו עלייך ויחשבו שאתה יפה יותר
זו לא שאלה שלי
גאד
ריסים ארוכים לגבר זה הדבר הכי יפה ומוסיף שקיים אבר
אנונימית
זה השם משתמש החדש שלי
מה. קאמל. עושה. פה
אנונימית
מי זה קאמל
סבתא שלי
אנונימית
קאמל זה לא סיגריות? אני לגמרי מבולבל עכשיו
נופ, קאמל זה שמה של סבתי המתוקה פשוט לא הבנתי מה היא עושה כאן
אנונימית
כל אחד הוא יחיד ומיוחד לכל אחד יש מראה מיוחד ולדעתי אין דבר כזה מכוער.(מצחיק כי אני גם לא אוהבת את איך שאני נראית)
אומייגאד
ככל שאתה מתאר את עצמך אני רק חושבת כמה יפה אתה
אתה יפה
וזהו
אתה הסטייל שלי לגמרי
שפתיים גדולות לגבר זה הדברררר בקיצור- תאהב את עצמך. הרי חשוב. ושים פס אם מישהו אומר לך אחרת.