3 תשובות
אני קניתי את השיאומי 5a
עלה 600 שקל כולל משלוח
הטלפון היה מעולה
גם ככה החברה של שירותי טובה וגם המחירים לגמרי באדמה
קניתי באתר הרשמי של שיאומי
יש גם אתר רשמי לסמסונג
ולאייפון
אני עשיתי את זה עם האייפון הקודם שלי
הוא הגיע חדש לגמרי והכל היה בסדר
אבל היה לו באג ממש נוראי ואיכשהו הסתדרתי איתו.
ממליצה לא לקנות מהאינטנרט ואם זה הדרך היחידה זה רק מאתרים של חנויות שיש בארץ