4 תשובות
שואל השאלה:
עם מחט זה כאב?
עם מחט זה כאב?
אנונימי
לי זה לא ממש כאב אפילו פחות מהעגיל הרגיל אבל זה לגמרי שווה את זה,זה מהמם
כן זה כואב אבל שווה
זה כןאב לשנייה
שווה את הכאב.
תתחדש(:
שווה את הכאב.
תתחדש(:
באותו הנושא: