4 תשובות
שואל השאלה:
עם מחט זה כאב?
אנונימי
לי זה לא ממש כאב אפילו פחות מהעגיל הרגיל אבל זה לגמרי שווה את זה,זה מהמם
כן זה כואב אבל שווה
זה כןאב לשנייה
שווה את הכאב.
תתחדש(: