6 תשובות
צודק, הורגות אותי הבנות האלה שרוצות שוויון אבל כשזה בא על חשבונן או משהו כזה זה לא מתאים להן ופתאום זה לא בסדר. זה כלכך צבוע.
לפי דעתי אם אישה חושבת שגבר צריך לשלם לא לימדו אותה לחשוב נכון
אבל אם גבר חושב שהוא צריך לשלם הוא פשוט ג'נטלמן.
אבל אם גבר חושב שהוא צריך לשלם הוא פשוט ג'נטלמן.
מסכימה איתך אבל בלי יותר מידי סיבוכים עדיף לדעתי שכל אחד ישלם על עצמו
קודם תטפלו בנושאים שובניסטים יותר חדובים. מעניין שזה הדבר שהכי מטריד שובניסטין למיניהם...
צבועים.
צבועים.
חצי חצי הכי טוב
צודקת. אני ישים ברכב מאחורה מדבקה העם איתך אנונימית.(לא שיש לי רכב....)
באותו הנושא: