7 תשובות
לא
תמיד אפשר לעזור פה לאנשים
למרות שאתה די צודק
~L~
אני מעניין, ואני באתר.
אבל בכל זאת אם משעמם לך פה אז כן תפרשי...
מצפה שנתחנן שתשארי חחח? תעשי מה שבא לך פשוט
מה את מגדירה פרישה
אף אחד לא החתים אותך על חוזה באלך להיכנס תיכנסי
לא אז אל תיכנסי למה זה צריך להיות רישמי כזה "פרישה"
ניסיתי לפרוש איזה 10 אלפים פעם, כבר ויתרתי
אנונימית
שואל השאלה:
future spider
בפרישה אני מתכוונת להתנתק מהמשתמש בלי אפשרות להכנס לאתר בכלל
אנונימית
מה שבא לך , זו החלטה שלך לא של אחרים.