11 תשובות
כן.
שואל השאלה:
איזה הכי ?
אנונימית
ככה אומרים
החץ הכי טוב מבחינתי, הפלאש גם סבבה
הכי טוב להכי גרוע:
החץ
הפלאש
סופר גירל
אגדות המחר (זה די נוראי אבל אני אוהבת את זה בכל מקרה)
כן, אני הכי אוהבת החץ כי זה פשוט ממש מעניין אבל גם הפלאש ממש טוב. ובסך הכל גם סופרגירל זה ממש נחמד פשוט פחות טוב מהשאר.
שואל השאלה:
אמרו לי שסופרגירל ממש ממולץ
אנונימית
סופרגירל זה נחמד, לי אישית קצת נמאס באמצע העונה ה2 אז הפסקתי לראות, תראי החץ זה פשוט הכי טוב
שואל השאלה:
והפלאש?
אנונימית
גם סדרה טובה