3 תשובות
נחשב שאחרי המחזור הראשון לא קיבלתי חודשיים כי הוא היה לא סדיר? פשוט חיכיתי.

את צריכה להגיד תודה שאת לא סובלת, לפעמים הוא לא סדיר וזה יחזור..
אין יותר מידי מה לעשות. אם המחזור שלך לא סדיר בדרך כלל אז פשוט תחכי שיחזור לבד, אם זה קרה בפתאומיות אז תחשבי מה גרם לזה (לחץ בתקופה האחרונה, מחלה, לא אכלת בצורה נורמאלית, חוויה רגשית או גופנית מטלטלת..... יש עוד מלא סיבות) ותנסי לתקן את זה ותראי שהמחזור יחזור
פשוט לחכות, גם שלי עדיין לא חזר ( מ ה 3/8 )