2 תשובות
אף פעם לא שמעתי על זה.
לאדעת אני בדרכ משתפת שאני עצבנית או אני מבואסת או ככה וככה כדי לעדכן אנשים שאם אני מתנהגת מוזר ולא רגוע יש סיבה וזה לא בגללם אלא בגללי
מקווה שנתתי לך קצת משהו לחשוב עליו :)
ואם את ממש סקרנית למה חברה שלך ספציפית עושה את זה תשאלי אותה מקסימום