התחברות
הרשמה
בזמן האחרון אני חושבת הרבה על המוות של קרובים אלי.על איך אני אחייה תחיים שלי בלעדיהים והדמעות לא עוצרות לי .מה לעשות?
החיים האלה כל כך לא צפויים ובגלל זה כל כל מפחידים .
13 באוקטובר 2018, 01:37
מוות
דיכאון
פחדים
דמעות
מצב רוח
2 תשובות
אל תחשבי אל זה בחיים שלך!! מחשבה יוצרת מציאות.
ת
תהילה השווה
זה קרה לי בדיוק היום.
אל תחשבי על זה.
b
black diamond
באותו הנושא:
מלאך המוות הודיע שנשאר לכם 24 שעות לחיות, מה תעשו ביום האחרון שלכם?
בזמן האחרון אני חושב הרבה על המוות..
לאחרונה אני חושבת הרבה על המוות ואני מתחילה לפחד אני סהכ בת 14 וזה ממש מפריע לי שבאיזהשהו יום הכל יגמר מהעושים במצב כזה?
לאחרונה אני חושבת הרבה על המוות, אני ממש ממש מפחדת מזה
אני כל הזמן חושבת על המוות...
אני חושב בזמן האחרון הרבה על המוות או מחלות ודברים מפחד אולי תרגיעו אותי?
אני כל הזמן חושבת על המוות
אתם חושבים הרבה על המוות?
אני חושבת שהעולם הבא לא קיים, אני חושבת שאחרי המוות אין כלום כי:
אז בזמן האחרון הרבה אנשים בבית ספר חושבים שאני והקראשית חברים
בזמן האחרון אני חושבת על המוות והחיים, החיים שלי חולפים ממש מהר ואני חושבת מה אני בעצם בעולם הזה? ומה הקטע של החיים