6 תשובות
אולי את לא פוטוגנית
כנל.
כמעט כל בת שלישית אומרת את זה
את לא פוטוגנית
אני למשל לא יודעת להצטלם
אבל בלי לחשוב יוצר מדי יוצא לי תמונה יפה בגלל הזווית..
שואל השאלה:
אני בעצמי יכולה למצוא זוויות ותאורה שמחמירה לי וכו אבל שאחרים מצלמים אותי אני יוצאת מזה מכוערת וזה מעצבןן אוף
אנונימית
כן
כנראה את מנסה לצאת טוב ולא יוצא
מכירה את זה
מי שמנסה יותר מדי לא יוצא לו חחח