5 תשובות
שינה זה לחלשים.
את מלכה! אני בטעות נרדמתי מחמש עד תשע אז כנראה שאני לא ארדם בקרוב:(
מה הבעיה?
פשוט תלכי לישון מה זה משנה מה אחרים עושיפ
פשוט תלכי לישון מה זה משנה מה אחרים עושיפ
את אחת שמנצלת את השינה טוב.
את צעירה
לישון מאוחר זה החיים
לישון מאוחר זה החיים
באותו הנושא: