5 תשובות
שינה זה לחלשים.
את מלכה! אני בטעות נרדמתי מחמש עד תשע אז כנראה שאני לא ארדם בקרוב:(
מה הבעיה?
פשוט תלכי לישון מה זה משנה מה אחרים עושיפ
את אחת שמנצלת את השינה טוב.
את צעירה
לישון מאוחר זה החיים