10 תשובות
בערך 3 שעות ביום..
מה לעשות שהתמכרתי לסדרהה(לא בית הנייר)
מה לעשות שהתמכרתי לסדרהה(לא בית הנייר)
שואל השאלה:
ארס יש לי מחשב מכיתה ג' :-\
ארס יש לי מחשב מכיתה ג' :-\
שואל השאלה:
אבל אז הוא נהרס לי
אבל אז הוא נהרס לי
בטלפון לפחות 4 שעות
אני בכלל לא במחשב רק בטלוויזיה והטלפון
כל עוד יש לי הזדמנות אני במחשב. אבל בגלל שאין לי זמן לאחרונה אז פחות מהרגיל...5 שעות נגיד היום...סעמק! זה אמור להיות 12
כל היום
אני בקושי משתמשת במחשב אבל כעיקרון אם אני משתמשת בו זה לסדרות או לביצפר וזה 3 שעות ביום.
ארס מה הקשר שהוא כיתה ו?
ארס מה הקשר שהוא כיתה ו?
אין לי מחשב
במחשב? רק אם אני רואה סרט שזה פעם באיזה חודש אני אף פעם לא נוגעת בו
אני כל הזמן בטלפון
אני כל הזמן בטלפון