התחברות
הרשמה
מי שראה את הסדרה אבודים (Lost) אני רואה תסדרה בלופים יש למישהו השערות
מה קרה שם לעזעאל
מה זה האי הזה
מה זה הבית הלוויות בסוף הסדרה
ונכון שבנגנים ליינוס מזכיר את היטלר?
12 באוקטובר 2018, 20:58
2 תשובות
לול אני חושב שאני צריך לראות את זה שוב
ס
סבא מנגו
בסוף הם כולן מתו לפי מה שאני זוכר זה כל הקטע של הבית הלוויות בסוף
n
new lior