8 תשובות
שהיא לא הצליחה למצוא נעלים יפות ונוחות
אנונימי
מהמם 3 ואת צריכה להתגאות בזה שיש לך נעליים יקרות כי בטבע נאות הנעליים כפי שראיתי לא פחות מ 400 300 שח.. וזה ממש נוח למה לא ללכת עם זה.
ועם מישהו יגיד לך משהו תגידי אני לובשת מה שנוח לי וגם דרך אגב אפשר למצוא משהו גם נוח וגם יפה, אז רק גאווה.
אנונימית
נעלים מעולות, מחזיקות המון זמן ומאוד בריאות. למה לא ללבוש אותם?
מצידי שאנשים ילכו גם יחפים, לא אכפת לי מה כל אחד לובש.
אם זה נוח ואוהבים את זה אז למה למי אכפת מה אחרים חושבים?
העיקר שהיה אפשר לראות את הכפות רגליים שלהן
אנונימי
מגעיל אותי. באמת שלא באתי להעליב או משהו, זה פשוט מגעיל אותי.
בד"כ הרגליים שלהם כאלה מלוכלכות, במיוחד הכפות רגליים וזה הכי מוריד לי.
אני רואה מישהי הולכת עם זה אני פשוט לא רואה אותה כ"נשית".
זה גם בכלל לא נוח! הלכתי הרבה פעמים עם זה וכשהנעל בורחת קצת מהרגל, אז ישר אני דורך על הקצה של הסולייה וזה כאבים אחו-שלוקי בכף רגל שלי חח
אלו נעליים נוחות, ממוצעות מבחינת המראה...
יש להם נעליים לא יפות וזקנות.. לא הבנתי מה זה הדבר החום הזה שאמור להיות סוליה o_o