6 תשובות
אם זה כל כל חשוב לך, את יכולה
תאוכלי פרי וזהו
שואל השאלה:
אני לא אוהבת פירות זו הבעיה, אם אני אוכלת זה תמיד משהו משמין כמו לחמניה עם שוקולד שאני די חיה על זה לאחרונה. אין לי אפשרות של לאכול בריא כי אני מאוד מאוד בעייתית באוכל.
אל תרעיבי את עצמך זה בטוח... זאת לא הדרך
שואל השאלה:
אכלתי בסוף, אבל אני מרגישה ממש רע עם זה..
אל תרגישי רע , זה בסדר , תיהני לך