3 תשובות
לקח לי מהר כי חברה עזרה לי, בפעמים הבאות היה מאוד קשה אז פרשתי מזה
וזה עשה לי שעורה
בפעם הראשונה ששמתי עדשות לקח לי שעה לשים בכל עין והיה לי ממש לא נוח
אחרי כזה שבוע שבועיים התרגלתי
ועכשיו לוקח לי בערך דקה לשים בכל עין וממש נוח לי איתם:)
בהצלחה
אחרי כזה שבוע שבועיים התרגלתי
ועכשיו לוקח לי בערך דקה לשים בכל עין וממש נוח לי איתם:)
בהצלחה
באותו הנושא: