3 תשובות
לקח לי מהר כי חברה עזרה לי, בפעמים הבאות היה מאוד קשה אז פרשתי מזה
xm1
וזה עשה לי שעורה
xm1
בפעם הראשונה ששמתי עדשות לקח לי שעה לשים בכל עין והיה לי ממש לא נוח
אחרי כזה שבוע שבועיים התרגלתי
ועכשיו לוקח לי בערך דקה לשים בכל עין וממש נוח לי איתם:)
בהצלחה