7 תשובות
הרבה מאוד דיי
עצוב לי כי ממש אהבתי את קפטן אמריקה:,(
לא דרך טובה לגלות אתזה היה לי מיני התקף לב
כוןן זה מזה עצוב !!!! אני עצובה בגלל זה בגלל שלדעתי הוא הכי נורמלי מכולם
לא ממש, אבל כאילו הוא היה ממש טוב בזה.
האמת שמאוד עצובה , הוא היה ממש טוב לדעתי
קצת