4 תשובות
גםם ליי וואי זה נהיה איטי פתאום לא יודע למה וזה לא נכנס לוויפי זה עושה אותו איטי
אנונימי
שואל השאלה:
אה לא משנה, פשוט לחצתי על כפתור הבית והנעילה באותו הזמן עשר שניות וזה תיקן
עשית ריסטרט למכשיר. פותר רוב התקלות
שואל השאלה:
נכון, הבעיה היא שכיבתי את המכשיר כמה וכמה פעמים ולא עבד ורק כשהכנסתי אותו למצב dfu (כפתור הבית והנעילה למשך 10 שניות) זה תיקן את זה..