8 תשובות
שואל השאלה:
פדיחה ללכת איתן או שזה נורמלי?
אנונימית
נורמאלי
וגם אם פדיחה מה כבר יכול להיות את אוהבת את זה? מה איכפת לך מאנשים אחרים שיחשבו מה שהם רוצים זה לא מעניין
לא אהבתי ולא זה לא פאדיחה
לא לטעמי
לדעתי זה לא יפה
מהממותת לפי דעתי
יש לי גם כאלה וגם בלבן
פאק יאס
HOH
לא כלכך אהבתי