8 תשובות
בטח תצא עוד כמה שעות... גם לי לא עלה
אוף גם לי לא איזה באסה
לא זה עולה היום כתוב אפילו
גם לי לא אבל ראיתי באיזה עמוד גרמני של ריברדייל שדיבר עם נטפליקס שיש בעיה עם נטפליקס ולא רק בגרמניה וזה יעלה בזמן הקרוב ואולי זה פשוט אמור לעלות בערב.
עכשיו בנטפליקס
עולה רק בערב.
שואל השאלה:
כן היום
יצאה עונה 3?