9 תשובות
בשביל בני אדם לא (ואני יודעת ב100% כי כשהייתי קטנה הכרחתי אחד מהאחים שלי לנסות)
בשביל חיות כן
בשביל חיות כן
שואל השאלה:
מהה אני מתה על הריח, יש לזה ריח של סטייק
מהה אני מתה על הריח, יש לזה ריח של סטייק
אנונימית
לאוכל של הכלבה שלי לא :/
וואי כן
אין לי בעיה עם הריח אבל לא הייתי רןצה לטעום או משהו חח
רק יבש בגלל זה גן מייצרים אותו זה מעדן לחיות
לאא רק הריח עושה לי בחילה משהו מפחיד
לא, מנסיון (זה היה כשהייתי קטנה אל תשפטו!)
לא
באותו הנושא: